ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд

Жирэмсэн байхдаа заавал дасгал хийх 16 шалтгаан

Эрүүл мэнд  | 2013 / 04 / 26

Бяцхан үрээ хүлээж суугаа чамд яг одоо хүн бүхэнд эрхлүүлээдл, хуруугаа ч хөдөлгүй хэвтээд л баймаар санагдаж байгааг мэдэж байна аа. Гэхдээ жирэмсний үедээ дасгал хийх нь чамд болон хүүхдэд чинь маш тустай. Эерэг үр дүн нь 9-хөн сарын турш биш насан туршид хадгалагдах болно.

Жирэмсэн байхдаа заавал дасгал хийх 16 шалтгаан

1. Жин нэмэх нь бага Судалгаагаар жирэмсэн байхдаа дасгал хийгээгүй эмэгтэйчүүд, хийснээсээ 3 кг-аар илүү жинтэй байдаг аж. Тогтмол хөдөлгөөнтэй байвал төрөлтийн дараа илүүдэл жингээ хасах шаардлага гарахгүй. Гэхдээ зөөлөн хөнгөн дасгалууд хийх ёстой гэдгийг анхаараарай.

2. Төрөлт илүү хялбар байх болно. Гэдэсний булчин чанга, зүрхний ажиллагаа хэвийн, уушигны багтаамж сайн байх нь чамайг хүүхдээ зовиур багатай төрүүлэхэд том дэмжлэг болно. Усны аеробик хийж байсан ээжүүд төрөх явцдаа өвдөлт багасгах эмчилгээ хийлгэх нь 58 хувиар бага байдаг.

3. Жирэмсний үеийн чихрийн шижингийн эрсдлийг 27 хувиар бууруулна- Цусан дахь сахарын хэмжээ их байх нь чамайг төрөлтийн дараах 10 жилд II төрлийн чихрийн шижинтэй болох эрсдлийг нэмэгдүүлдэг. Мөн дутуу төрөх, илүүдэл жинтэй хүүхэдтэй болох магадлалыг ч өндөрсгөдөг. Хэрэв чи чихрийн шижинтэй бол, дасгал хийх нь чиний инсулины хэрэгцээ болон эмчилгээнүүдийг хойшлуулахад тусална.

4. Сэтгэл санаа өөдрөг байна. Идэвхтэй хөдөлгөөнтэй ээжүүдэд жирэмсний үеийн сэтгэл санааны хямрал тулгардаггүй.

5. Нуруу өвдөх нь бага. Жирэмсэн эмэгтэйчүүдийн 2/3 нь нурууны өвчтэй байдаг. Гэхдээ усан дахь дасгал, йог болон хэвтээ байрлалаас нуруугаа дээш тааз руу татах зэрэг дагсалууд нь өвчнийг багасгадаг. Ялангуяа хоёр дох 3 сарын хугацаанд дасгал хийх нь маш сайн нөлөөтэй.

6. Өтгөн хатахгүй. Жирэмсэн эмэгтэйд прогестероны түвшин болон ургийн өсөлтөөс хамаараад бүдүүн гэдэсний түгжрэл үүсэх нь элбэг. Гэхдээ ислэг ихтэй бүтээгдэхүүн идэж тогтмол дасгал хийвэл бодисын солилцоо чинь хэвийн явагдана.

7. Биеэ хичнээн уян хатан байсныг мэдэрнэ. Жирэмсний гормон чиний аарцагны үеийг суллаж, төрөлтөнд бэлтгэдэг. Энэ үеэр биеийн чинь бусад үеүүд ч суларч, өөрөөр хэлбэл тайвширдаг. Жирэмсний үеийн йогоор хичээллэх үед бие чинь дээд зэргийн уян хатан байна гэсэн үг.

8. Хүмүүст эерэг сэтгэгдэл төрүүлнэ. Эрүүл агаарт эрчимтэй алхаж байгаа жирэмсэн эмэгтэй рүү бүх хүн инээмсэглэж хардаг. Бас фитнессийн өрөөнд хүмүүс чамайг хараад төхөөрөмжөө суллаж өгөх болно. Бас л нэг давуу тал мөн биз?

9. “Hot mama” гэдгээ мэдэрнэ. Жирэмсний үед дасгал хийдэг бүсгүйчүүд бие галбирынхаа талаар илүү сэтгэл өндөр байдаг. Гэдэс томрох нь тэдний өөртөө итгэх итгэлд огтхон ч нөлөөлөхгүй. Учир нь дасгал хийвэл биеийн бусад хэсэг тийм ч их таргалдаггүй.

10. Төрөлтийн хугацаа богиносох магадлалтай. Өөрөөрөө төрсөн ээжүүдээс судалгаа авч үзэхэд жирэмсэн байхдаа дасгал хийж байсан эмэгтэйчүүдийн төрөлтийн дундаж хугацаа 4 цаг 24 минут байсан бол дасгал хийдэггүй байсан эмэгтэйчүүдийнх 6 цаг 22 минут байжээ.

11. Тайвшрахад тустай. Йогийн дасгал хийх үед тогтмол урь амьсгаа авч, анхаарлаа төвлөрүүлэх шаардлага гардаг учраас жирэмсний уур бухимдал, цухалдалыг тайлж өгдөг.

12. Хавагнах нь бага. Чиний бие жирэмслэлтийн үед илүү их шингэн хадгалдаг. Энэ үед ургийн өсөлт чиний судсанд даралт өгснөөр зүрх рүү буцаж очих цусны эргэлтийг сааруулдаг. Дасгал хийх нь цусны эргэлтийг эрчимжүүлдэг учраас хавагнахаас сэргийлнэ.

13. Хүүхэд чинь эрүүл чийрэг, спортод сайн болж магадгүй. Эхийнхээ хэвлийд байхдаа “дасгал хийдэг байсан” хүүхдүүд том болоод спортод авъяастай болох магадлал нэмэгддэг хэмээн Parents.com сайтаас хийсэн судалгаа мэдээлжээ.

14. Төрсний дараа эргэн сэргэхэд нөлөөлнө. Жирэмсний 9 сарын турш дасгал хийсэн бүсгүйчүүдэд бэрхшээлийг болон өөрийгөө ялан дийлэх чадал, эрч хүч дүүрэн байдаг учраас төрснийхөө дараа бусад ээжүүдийн дэргэд тэнхэрч, цовоо цойлгон болох нь түргэн байдаг.

15. Найзуудтай болно. Дасгалынхаа ангид танилцсан ээжүүдтэй сайн найзууд болох боломжтой. Хүүхдүүдээ ч ойр өсгөж болно шүү дээ.

16. Бүхнийг хяналтандаа байлгаж буйгаа мэдэрнэ. Жирэмсний үед чиний биед илрэх янз бүрийн өөрчлөлтүүд амьдралд чинь ч бас том эргэлтүүдийг авчирна. Дасгал хийх болгондоо чи хүүхдийнхээ болон өөрийнхөө төлөө ямар нэг бодитой хичээл зүтгэл гаргаж байгаагаа мэдрэн, энэ нь чамд хайрыг бас хариуцлагатай байдлыг мэдрүүлнэ.

Жирэмсэн эхчүүдэд тохирох топ 4 хөдөлгөөн:

Алхах Зүрх болон уушигны чадлыг сайжруулж, биеийн эсэргүүцлийг сайжруулна.

Усны дасгал Зүрх болон уушигны чадлыг сайжруулж, үе мөчний өвдөлтийг багасгана.

Гантильтай дасгал Булчинг чангаруулж, хүч чадлыг нэмэгдүүлнэ.

Жирэмсний йог Хүч чадал, биеийн эсэргүүцлийг нэмэгдүүлж тайвшруулна.

Өдөр бүр таны хэлж буй сайхан үгс бүтэж Өлзий болтугай. Like дарж ӨЛЗИЙ-ийн хуудаст нэгдээрэй.

Эх сурвалж: Охид бүсгүйчүүдийн онлайн найз Гоолингоо.мн-Angela
  |  

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(505)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сүүлийн сэтгэгдэл

  • Та хэнтэй нь дотносохыг хүсэж байна вэ?
    Taniltsah busgui bnuu 96001415sms bicheree
  • Төрөх хүүхдийн хүйсийг тодорхойлох нь
    hariu ogj tuslaaj bi zow vzej bnuu
  • Төрөх хүүхдийн хүйсийг тодорхойлох нь
    bi 90oniih 2016oni 8 sard jiremsen bolson 28nastai gj vzheer uug n huanlii deer ergetei hvvhedtei gj bhiin exond haruulsan ohin gj bhiin 28gj vzeh n zow bizdee
  • 12 сарын зурхай
    1r sariinha zurhaig oruulahgvi bsiin bhda hvleeser bgl sar barag duuslaa daraa n ingej udaahgvi ym bgaz de daraa sariinhiiga l hvleej baiy da
  • Бидэнд эдгээр “эмч” ургамлууд бий
    Ih shuudergene, bagvaahai, gishuune.
  • Та хэнтэй нь дотносохыг хүсэж байна вэ?
    19tei dajgvi huurhun ohin sanhvv awna utas 80530350 88535554
  • Та хэнтэй нь дотносохыг хүсэж байна вэ?
    19tei dajgvi huurhun ohin bna sanhvv awna
  • Салалт хэцүү ч гэсэн …
    Nuhruusuu salmaar bn. Bid 2 deer ued bolzoj bgaad, tuuniig 3 nastai huuteigee nadaas nuuj bsniig uur hunees sonsoj medeed salj bsn. Ehnereesee salsan gj nadad helj bsn ch, nadad ter ni ogt hamaa bgaagui. Buhel buten huniig nuuna gdg nadad muuhai sanagdsan. On jil ungurch 11 jiliin daraa halit taaraldlaa. Nadad hairtai heveeree yum bhoo. Heg yog geed minii yaria evlehgui l bsn. Gevch ter tseej bayan zangaa hayaad ayataihan chig handlagatai bolchij. Haaya neg uulzdag bolood btl, horvoogiin hamag saihan ug bolgoniig udur bolgon nadad helj, neg l udur gerleh sanal taviad bi ch uuruu setgel aldarsan bolohoor ni zuvshuurluu. Ber guigaad, gerleltee ch batluullaa. Buh yum ih hurdan bolj ungursun. Harin ene hugatsaand arhi uuh durtai ni ajiglagdsan. Ger bultei bolj bgaam chini eruul bh chuhal, uuj idehee zohitsuul, hamtdaa utluh hani ijlee eruul jargaltai bailgamaar bn geed l ali boloh evteihen heldeg blaa. Getel suuldee buur sogtuu ircheed agsan tavidag bolov. Umnu ni uzeegui bolhoor gaihahdaa uchirlaj heleed, uildag bailaa. Suuldee amia hamgaalah geed uur shig ni muuhai aashilj, barij avaad tsohih gehed ni nuur luu us tsatsah geed yostoi uuruusuu garna gj bodoogui uildlee hurtel hiij uzlee. Ger buliin amidral gj iim aihtar bdgiin bh daa l gj bodson. Ene hugatsaand jiremsen bolood, shunu nuhur hardaad sogtuu untuulahgui, udur ni ajildaa guij btal haniad hurch haluuraad huuhed mini amigui bolchihson. Nileed udaan hevtej emchluuleed sar garangiin daraa dahin jiremsen bolson ch uridchilan sergiilsen murtluu dahiad l haniad hurchihlee. Haluuraad bosoj chadahgui hevtej bhad nuhur ugluu garaad l shunu 11, 12toi uraldaj irne. Hool und ch baihgui. Uuruu hiiye geheer bosoj chadahgui, deerees ni jiremsnii hordlogotoi uner avch chadahgui ogiulaad. Nuhurtuu hool zahihaar za gecheed avchirch uguhgui shuniin 2, 3 hurtel alga bolno. Argaa baraad aav eejiigee guij hool hiilguulsen chini uurlaad, shunu ni gertee harij irehgui alga bolson. Jiremsen hunii uuj boloh haniadnii em barag baihgui hoino sain tsai, hooloor tordood, setgel sanaa taivan bailgaj bgaad edgeeye gj hani ijil ni bol bodoh baimaar. Getel manai nuhur tiim ch ajiltai, iim ch huntei uulzana geed shunujin irehgui. Bi hooltoi hoolgui haluursaar bgaad huuhed mini zulbachihlaa. Gedes bazlaad 00 orson chini dooshoo buun yum garaad bi sandraad uilahaas uur yu ch chadaagui. Dooshoo harsan neg yum unjij bsn ni minii huuhed bsn. Dunguj hul gar ni bureldeed, huruunuud ni hurtel medeggdeg bolchihson tiim urgaa bi gar deeree avaad bi asgartal uilsan. Hichneen hun turhuu guitsed oloogui ch ur mini yum bologoor egduutei huurhun l haragddag yum bilee. Gehdee bi ur huuhdee 00-iin usand ursgachaagui aztai gj uuriiguu boddog. Harin hair gdg ug iim huuramch bdgiig busad humuus medej avaasai gsndee uuriin uitgartai tuuhee bichlee. Ta buhen hunii ugiig bish uildliig ni harj anzaarch bgaarai. Uildel hezee ch hudlaa yarihgui, harin saihan ugiig hen ch helj chadna. Ene huniig dahin er nuhruu gj hairlaj hundelj, enhriilj chadahguigees hoish ger bulee tsutsluulahaar shiidsen. Harin ter salahgui, tegvel amia horlono geed bgaa. Nadad hamaagui ee, ter umnu ni ch arhi uuchaad agsan tavihdaa olon ch udaa amia horlono gdg bsn. Odoo boltol amid l bn. Deerees ni ene hunii hajuud bj aashaa evdej, hardahaas ni tuvugshuusunduu garch orohoo hurtel hyazgaarladag ter amidralaar amidrahiig husehgui bn. Ta nar mini nadad amjilt huseerei.
  • Та хэнтэй нь дотносохыг хүсэж байна вэ?
    ni tainiltsah bvsgvi b.nu tuslii 94154676 bainuu tusalii
  • Та хэнтэй нь дотносохыг хүсэж байна вэ?
    HI TANILTSAY EGCH NARAA GUIJ BNA TUSLUULII SEXDEE SAIN ZALGAARAI EGCH NARAA GUIY80191576

Санал асуулга

Таны хайртай хүнийг лам, зурхайч үзээд тохирохгүй гэвэл та яах вэ?


Эрүүл хооллолт

GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com