ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд

Жингээ хасах 6 итгэмээргүй арга

Гоо сайхан  | 2011 / 03 / 30

Урдны хоцрогдсон аргуудыг ягштал мөрдөад хэрэггүй. Жин хасах тухай хамгийн сүүлийн үеийн судалгааны хариу таныг гайхшруулах болно.

Жингээ хасах 6 итгэмээргүй арга

Хоцрогдсон дүрэм 1: Үр тарианаас хол бай
Нүүрс ус ихтэй бүтээгдэхүүн идэхээ больчихвол жингээ хасна гэсэн ойлголт нэг хэсэг “моод”-нд ороод байсан. Гэтэл Америкийн дотрын эмчилгээний төвөөс явуулсан судалгааны дүнд зохих хэмжээгээр үр тариан бүтээгдэхүүн идсэн бүсгйүчүүд идээгүйгээсээ 5 фунтаар илүү турсан байжээ.
Харин одоо шинэ дүрмийг танд танилцуулъя. Өдөрт 5 аяга /порц/ үр тариан бүтээгдэхүүн идэж байгаарай. Овъёосны гурил, каш эсвэл гурвалжин будаа байвал бүр сайн. Үр тариа бол хүний биеийн гол энерги үйлдвэрлэгчийн нэг учраас яахин бүрмөсөн татгалзаж болох билээ.

Хоцрогдсон дүрэм 2: Өндөгний шар идэж болохгүй!
Их Британийн Суррейн их сургуулиас явуулсан судалгаагаар 12 долоо хоногийн турш өдөрт 2 өндөг идсэн эмэгтэйчүүд өндөг идээгүй эмэгтэйчүүдтэй яг ижил хэмжээний жин, холестролыг хассан байжээ. Тиймээс өндөг идэхгүй байвал турдаг гэсэн ойлголт худлаа байх нь. Харин өөртөө их хэмжээний уураг, кальци, төмөр агуулдаг өндөгний шарыг зохистой хэмжээгээр нь хэрэглэж биеийнхээ эрдэс бодисын тэнцвэрт байдлыг хадгалаарай. Оронд нь хиам, зайдас гэх мэт жинхэнэ холестролын эздээс зайлсхийнэ үү.

Хоцрогдсон дүрэм 3: Ойр ойрхон юм ид
90-ээд оны үед өдөржин ойр ойрхон юм идэх нь хоолны дуршлыг багасгана хэмээн тунхагладаг байлаа. Харин “Британийн хоол хүнсний сэтгүүл” дээр нийтлэгдсэн Канадын шинэ судалгаанд 2 цагийн зайтай юм идсэн, идээгүй бүсгүйчүүлийн хооронд хассан жингийн зөрүү байхгүй байжээ.
Тиймээс цагийн хуваариар идэхгүй байсан ч болно. Гагцхүү идэж буй хоол тэжээлийнхээ калорийн хэмжээг хянаарай. Турах хүсэлтэй байгаа эмэгтэй хүн дунджаар өдөрт 1,200 калори хүнс хэрэглэхэд хангалттай хэмээн үздэг юм байна.

Хоцрогдсон дүрэм 4: Шөнө юм идэхийг хориглоно
Илүүдэл жингийн талаархи олон улсын сэтгүүлд нийтэлснээр хэзээ идэж байгаа нь биш, юу идэж байгаагаас хамаарч жин нэмдэг гэнэ. Бодисын солилцоо цагнаас хамааралгүйгээр явагдаж л байдаг. Та оройны 10 цагт юм идмээр санагдвал санаа зовох зүйлгүй хөргөгч рүүгээ явж болно. Харин идэх гэж байгаа хүнснийхээ калорийн хэмжээнд анхаарахаа мартуузай.

Хоцрогдсон дүрэм 5: Согтууруулах төрлийн ундаанаас эрс татгалз
Алкоголь бол тэр чигээрээ калори гэдэг нь маргашгүй үнэн. Гэвч Олон улсын дотрын эмчилгээний төвийн архивын судалгаанаас үзвэл зохих хэмжээгээр “уусан” эмэгтэй хүн согтууруулах ундааны зүйл огт амсдаггүй эмэгтэйгээс илүү жин хассан байжээ. Алкоголь нь хоолны шингэцийг удаашруулдаг учраас хүний бие тэгтлээ их хоолыг шингээж чаддаггүй гэнэ. Тиймээс өдөрт 5 унци /1 унци=283 гр/ улаан эсвэл цагаан дарс, 2 шил шар айраг, 3 унци хатуу ликёр хүртэхэд гэмгүй аж. Тэд таныг жингээ хэвийн хэмжээнд нь барихад тус болж ч магадгүй.

Хоцрогдсон дүрэм 6: Дуртай амттанаасаа бүрмөсөн гар
Лондонгийн гэгээн Жоржийн Их сургуулийн сүүлд авсан судалгаагаар амттанаас хэсэгтээ бүрмөсөн татгалзчихвал дараа нь хэтрүүлэн идчих гээд байдаг талтай юм байна. Ер нь ганц амттанаар зогсохгүй, хүнийг тодорхой нэг хүнсээс бүрмөсөн зааглавал эцэстээ түүндээ улам донтох шинж илэрдэг аж. Тиймээс зохистой хэмжээгээр амттаныг идэж байх хэрэгтэй. Өдөрт 2 дөрвөлжин шоколад, эсвэл 3 цаастай чихэр идчихээд үлдсэнийг нь хадгалж байгаарай.

Өдөр бүр баярлах зүйл тохиолддогLike дарж баярлалаа хуудаст нэгдээрэй.

  |  

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(328)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сэтгэгдэл

Зочин: sss.   2013-03-26
yag shuud bichij boldkumu? dunduurn ungursun ueiin balai2 yu,nud oruulj bicheed..naadhiig unshihas hurtel tuwugsheej bn

Зочин: sss.   2013-03-26
yag shuud bichij boldkumu? dunduurn ungursun ueiin balai2 yu,nud oruulj bicheed..naadhiig unshihas hurtel tuwugsheej bn

Зочин: dawkaa.   2013-03-22
goy zowlogoo bna zoriglood vzeed aldnaa amjilt bvsgvichvvdee

Зочин: enkntsengel.   2013-01-21
Ene chini harin goe zuwulguu baina.setgel amaarlaa.thank you

Зочин: bube.   2012-07-31
uneheer sonirholtai sait shoo.....iluu ih goy zuiluudiiig tawijgaarai

Зочин: alimaa.   2011-05-19
HI gedesnii harwingaa yaj darah we busad gazararaa gaigvi ch hariwantai bolod bna ene talaar zowolgoo ogoch

Зочин: sk.   2011-04-19
welcome to my rose pink bear! Блогийн нүүр » yapon turah arga. uneheer ur duntei shuu yapon turah arga. uneheer ur duntei shuu 2007-07-19 17:32:41 Элдэв эм тан хэрэглэхгүй, зөвхөн энэ аргаар хоолны тусгай дэг барихад та 13 хоногт биеийн жингээ 7-8 кг-аар хасч чадна. Тогтоосон хугацаанд дор дурдсан маягаар хооллоход хүний биеийн бодисын солилцоо өөрчлөгдөж, хоолондоо дасдаг төдийгүй дараагийн гурван жилд ч жин нэмэхгүй гэж Японы “Мэло” эмнэлгээс дүгнэлт гаргажээ. 13 хоногийн хугацаанд давс, элсэн чихэр, архи дарс, гурил, чихэр огт хэрэглэхгүй байх хэрэгтэй. Харин хоолны завсар зайгаар рашаан буюу буцалгасан ус хязгааргүй ууж болно. Хоолоо зөвхөн энэ дэс дараалын дагуу идэх хэрэгтэй. Ингэвэл бодисын солилцоо зөв явагдана. 1 дэх өдөр Өглөө: Хар кофе Өдөр: Чанасан өндөг хоёр ширхэг, Ургамлын тостой шинэ байцааны салат, нэг аяга томатны шүүс буюу нэг ширхэг улаан лооль Орой: Шарсан буюу чанасан загас, Байцааны салат 2 дахь өдөр Өглөө: Хар кофе, хатаасан талх Өдөр: Шарсан буюу чанасан загас, Байцааны салат Орой: Чанасан үхрийн мах 200 гр, нэг аяга тараг 3 дахь өдөр Өглөө: Хар кофе Өдөр: Түүхий өндөг гурван ширхэг, Чанасан лууван /ургамлын тостой, 150 гр хатаасан бяслаг Орой: Алим 4 дэх өдөр Өглөө: Хар кофе Өдөр: Шарсан яншуй, Пастерникийн ургамлын тостой салат, Алим Орой: хоёр ширхэг чанасан өндөг, Чанасан үхрийн мах 200гр, Ургамлын тостой байцааны салат 5 дахь өдөр Өглөө: Түүхий лууванг үрж, нимбэгийн шүүсээр амтална Өдөр: Чанасан буюу шарсан загас 500 гр, нэг аяга томатны шүүс Орой: Шарсан буюу чанасан загас, Байцааны салат 6 дахь өдөр Өглөө: Хар кофе Өдөр: Тахианы мах 500 гр, Түүхий лууван буюу байцааны салат Орой: Чанасан өндөг хоёр ширхэг, Түүхий луувангийн салат 7 дахь өдөр Өглөө: Цай Өдөр: Чанасан үхрийн мах 200гр, Дуртай жимс Орой: Гурав дахиас бусад өдрийн оройн хоолны цэснээс сонгож иднэ. 8-13 дахь хоногт хоолны дэгээ буцааж давтана. Тухайлбал, найм дахь өдөр долоо дахь өдрийн, ес дэх өдөр зургаа дахь өдрийн хоол…гэх мэтээр 13 дахь өдөр нэг дэх өдрийн хоол иднэ. Ингэж жингээ хассаны дараа хоёроос гурван жил жирийн хоол идэхэд ямар ч хориг саадгүй.

Зочин: oyunaa.   2011-04-11
mash ih bayrtai bna buh aidag zuiliig mini bichsend bayrlalaa goolingoo

Зочин: grace.   2011-04-02
Hi, bi sayhan internees neg sonirholtoi zuil usnhsal daa. Udurt 45min alhahad hechneen ih idej bsn ch ter idsen todorhoi hemjeenii kaloriig alddag tul yutai ch targalah yamar negen asuudal garahgui gsn bn lee.

Зочин: nadya.   2011-04-02
very interesting. :-)

Зочин: sakinaa.   2011-03-31
dajgvi l zuil bna taalagdlaaaa

Зочин: sakinaa.   2011-03-31
dajgvi l zuil bna taalagdlaaaa

Зочин: nomiko.   2011-03-31
Ganz saihan turaadag zuil chin sex shd. Ene bol unen bi nuhurgui l de haaya hed honog sex hihed barag l 3kg shataasan bdag hurdan nuhurtei boloh yumsan kkk

Зочин: mm.   2011-03-31
he he bi ug ne targan bish l dee gehdee hariawntai yumaa durtai amttanaasaa yaj tatgalzah we

Зочин: helo.   2011-03-31
ene chin yag unenshdee bi ch bas iimerhuu l hoolnii hew maygtai enen deer nemj helehed hodolgoonii tutagdal chin l targalah gol shaltgaan shuu deee dasgal sain hiigeeel hussen zuilee hemjeeg n taaruulaal ideed bhad targalchina gj aih yumgui!!!

Зочин: zochin.   2011-03-31
hi bi ene bvgdiig yagl ingej hergeldeg ghdee tegj targalaad bsn yum bol bhgvvvl bn tegheer ene vnen yum shgee hamgiin gol n kalor bagati hool hvns heregleh n chuhal gejuagaa

Зочин: aimedku.   2011-03-31
ai medku suuliin uyiin sudalgaa gj bna shuu dee turhsaad uznee ho

Зочин: e.   2011-03-31
whaahahah barag l eniig jin nemhiig hussen hun unshsan ni deer yum bna

Зочин: 89.   2011-03-30
o nice mi durtai buh yumig zuvshurtsn besht xoxoxo kalori bagatai yum idehed l bolhin bn er n ;)

Зочин: d.   2011-03-30
gehdee deer bichsen zuils jhn uruusgul yma, er ni bas haritsangui shinjtei shde. opoi ym ideh ni bol ugaasa neeh sain bish l dee. shunu hunii bodisiin soliltsoo medeej udaashirdag, ternees gadna zartsulah kalori medeej untaj bhad baga l bna bas sogtuuruulah undaa bolon amttan uneheer targalalttai, uuh ihtei humuust zuwluhud ali boloh hol bsan ni deer shuu, tgd bas 1200 bh albagui, kalori zartsuulah hemjee hunii biein jin bolood unduruus shaltgaaldag. jishee ni bi 169sm, 58 kg. minii huwid bol hewiin nuhtsuld 1270 orchim kkal shataadag. jin bagatai humuus bol bur l baga shataana. zuwluhud targalalttai emegteichuud bolon erchuud hool soih gehees iluutei zow hoolloj, idevhtei hudulguuntei l bh ni hamgiin chuhal. hool soigood gedseer ch ymuu shuugdaj baigaa ni turj bga hereg bish harin uuriin bied baigaa shingenee aldaj baigaa hereg. ta aerobic, bodybuilding, sportiin ali neg turluur hicheellesneer ur dung ni harah bolno. medeej turah gdg nud irmehiin dotor bielehgui. uragshaa zaluusa. idevhtei erch huchtei amidral uud uragshaa

Сүүлийн сэтгэгдэл

Санал асуулга

Таны хайртай хүнийг лам, зурхайч үзээд тохирохгүй гэвэл та яах вэ?


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com