ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд

Нарийхан бэлхүүстэй болох хэцүү биш

Эрүүл мэнд  | 2011 / 02 / 02

“Би гурван хүүхдийн ээж”, “Би завгүй хүн”, “Би удмын тарган хүн” зэрэг үгс нарийхан бэлхүүстэй болохыг мөрөөддөг хүн болгоны амнаас гардаг Гэхдээ үүнийг мөрөөдөх биш тун амархан аргаар бодит зүйл болгож болдог гэнэ.

Нарийхан бэлхүүстэй болох хэцүү биш

Хоол хүнсэндээ анхаар
Дуртай амттангаасаа салахад нэлээд хүнд байдаг. Та нарийхан бэлхүүстэй болохын тулд хоол хүнсээ 500-800 калориор л багасгахад хангалттай. Юуны түрүүнд та гурилан бүтээгдэхүүн, чихэрлэг амттангаас татгалзах хэрэгтэй. Хамгийн сүүлд "хийжүүлсэн" нэртэй зүйлийг уухгүй байхад л хангалттай.
Гэдсээ татахад тань үр тариан бүтээгдэхүүн тус болно. Үр тариан бүтээгдэхүүн хоолны шингэцийг сайжруулдаг. Мөн хан боргоцой, ногоон цай нь илүүдэл өөхийг сайн хайлуулна. Ногоо бас тустай бүтээгдэхүүн.

Юу идэж болох вэ?

  • Далайн бүтээгдэхүүн
  • Шинэхэн ногоо
  • Тахианы мах
  • Жүржийн төрлийн жимс
  • Ургамлын цай
  • Жимс, жимсгэнэ

Юунаас татгалзах вэ?

  • Йогурт
  • Өндөг
  • Шош
  • Бяслаг
  • Майонез, ургамлын тос

Юуг мартах хэрэгтэй вэ?

  • Гадил жимс
  • Пицца, нарийн боов
  • Төмс
  • Архи, ялангуяа пиво
  • Шоколад
  • Чипс

Спортоор хичээллэх хэрэгтэй
Гэдэсний булчингаа алгуурхан хөгжүүлэх хэрэгтэй. Үүнд хийсэн дасгалын тань тоо бус, чанар чухал үзүүлэлт гэдгийг санаарай. Хөдөлгөөн тань удаан байх ёстой гэдгийг санахад илүүдэхгүй. Гүйх, түргэн алхах, аэробик хийх зэргийг долоо хоногт хоёроос доошгүй удаа тогтмол, дур сонирхолтойгоор хийгээрэй.

  |  

www.Acyy.me - Өөрийгөө олж, бусдыг тань

Энэ бол 365 хоногийн өдөр тус бүрт төрсөн алдартнууд гэх мэт 20,000 хүний амьдралын хэв маяг, үзэл бодол, чиг хандлагыг 40 жил судалж гаргасан цогц мэдээлэл болон суурь Астралоги дээр үндэслэсэн судалгааны материал юм. Үүнийг уншсан хүмүүсийн 90% нь өөртэй нь таарч байсан тухай хариу илгээсэн байна. Та зөвхөн өөрийнхөө талаар мэдээд зогсохгүй, гэр бүл, хайртай хүнээ илүү таньж мэдэх хүүхдийнхээ төрөлх онцлогийг мэдэх маш үнэтэй мэдээлэл олж авах болно.

Таны орд?
Та Like дарж саналаа өгсөн ч таны санал нэмэгдэхгүй байвал Confirm дээр дарж саналаа баталгаажуулна уу!

Та саналаа өгсөнөөр Facebook дээрээ өөрийн ордны зурхайгаа хүлээн авч байх болно.

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(741)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сэтгэгдэл

Зочин: alimaa.   2011-03-28
ta uigagui aerobikeer xicheelle 3-5 7 xonogt 2-3 udaa 1udaa oroxdoo1 tsag l bolno sard ta 30.000 tol ene mongiig zaabal garga tegeed xicheeele 4-j horoolol Mongol fittness ix sain bagsh nar ni ix xariutslagatai ta yabaad l bai bu shantar exleed chadaxgui yam shig daraani surna ANU gedeg bagsh oxiniig songo sain shuu

Зочин: erka.   2011-03-22
ихэвчлэн дандаа туранхай нарийхан болох тухай зөвлөгөө байх юм хэт туранхай алцан гуятай охидод яаж хэвийн жинтэй болох, алцан гуяыг хэрхэн зөв зохистой болгох талаар зөвлөгөө тавьж өгөөч

Зочин: dalaijargal.   2011-03-04
Нарийхан бэлхүүстэй болох хэцүү биш Эрүүл мэнд | 2011 / 02 / 02 “Би гурван хүүхдийн ээж”, “Би завгүй хүн”, “Би удмын тарган хүн” зэрэг үгс нарийхан бэлхүүстэй болохыг мөрөөддөг хүн болгоны амнаас гардаг Гэхдээ үүнийг мөрөөдөх биш тун амархан аргаар бодит зүйл болгож болдог гэнэ. Нарийхан бэлхүүстэй болох хэцүү биш Хоол хүнсэндээ анхаар Дуртай амттангаасаа салахад нэлээд хүнд байдаг. Та нарийхан бэлхүүстэй болохын тулд хоол хүнсээ 500-800 калориор л багасгахад хангалттай. Юуны түрүүнд та гурилан бүтээгдэхүүн, чихэрлэг амттангаас татгалзах хэрэгтэй. Хамгийн сүүлд "хийжүүлсэн" нэртэй зүйлийг уухгүй байхад л хангалттай. Гэдсээ татахад тань үр тариан бүтээгдэхүүн тус болно. Үр тариан бүтээгдэхүүн хоолны шингэцийг сайжруулдаг. Мөн хан боргоцой, ногоон цай нь илүүдэл өөхийг сайн хайлуулна. Ногоо бас тустай бүтээгдэхүүн. Юу идэж болох вэ? * Далайн бүтээгдэхүүн * Шинэхэн ногоо * Тахианы мах * Жүржийн төрлийн жимс * Ургамлын цай * Жимс, жимсгэнэ Юунаас татгалзах вэ? * Йогурт * Өндөг * Шош * Бяслаг * Майонез, ургамлын тос Юуг мартах хэрэгтэй вэ? * Гадил жимс * Пицца, нарийн боов * Төмс * Архи, ялангуяа пиво * Шоколад * Чипс Спортоор хичээллэх хэрэгтэй Гэдэсний булчингаа алгуурхан хөгжүүлэх хэрэгтэй. Үүнд хийсэн дасгалын тань тоо бус, чанар чухал үзүүлэлт гэдгийг санаарай. Хөдөлгөөн тань удаан байх ёстой гэдгийг санахад илүүдэхгүй. Гүйх, түргэн алхах, аэробик хийх зэргийг долоо хоногт хоёроос доошгүй удаа тогтмол, дур сонирхолтойгоор хийгээрэй.

Зочин: jagaa.   2011-02-28
ta uneheer sonirhon delgerengui medeelelig awhaar bol ene dugaarlu zalgaj blno.88962844 ene minii dugar bish manai nziin dugar bgan... bi zuw hoolltin talaar sonirhoj bn aa haana hezee ochhuu gd asuchihad blno.

Зочин: badmaa.   2011-02-28
jagaa ymar nertei haana bdag tuw be todorhoi harui uguuch

Зочин: jagaa.   2011-02-27
ene udriin mend hurgii? uurin turshlaga tuulsn amidrl, hursn amjiltasa uurtuigu adilhn humuust tuslhiin tuld enehuu zuwlguug bichher shiidlee.. bi bagaasa l iluudel jin mash ihtei olon turliin uwchtei blaa...er n targallt tsellyuliz gdg chn ter chigtee uwchin bdgiig hun bur l medne.. bi ch gsn meddg l bsn ghde yaj yamr arga zamaar doriwtoi alham hiihe sn meddguu bla... bi bagaasa l iluudl jintei bsn yawn yawsar minii amidrliig udui bolgoj, bi uuruu setgl sanaagar ih unj strestj uurlaj buhimddg bllo... nz nuhduusu tasrch yamra negn urldaan temtseend chadh bsn ch hoish suuj uurt itgh itglee ter chigt n aldsn... gewch bi hdn sariin umnu iluudl jingeese salj udur udruur eruuljij bgaa... setgl sanaa ch uudrug bolj amidraldaa guij bgaaguigeeer hurdan guij bn... ene huwi hunii uhamsraas tewcheeres bas hamaarltai... UUNII NUTS N ; bi eruul zuw hoololtiin club d yawsn. ingesneer minii eruul mend eruuljeed zogsohgui minii amidral oyun uhaan eruuljj bnaa.. zgr neg em beldmel uugad yamrwa negen uwchnuusu salna gwl ter tuiliin hudal ulger gdgiin humuus oilgosoi.. ta eruul zuw hoolltin club hamrgdsanaar uurtuigu adil humuustei hamt.. uurtuigu adil bsn humuusees herhn yaj eruuljsenig sonsood zogsohui hoishid herhen yaj jingee hayj eruul amidrah talaar zuwlguu ugnu... gertee eruul zuw hoolloj blno ghde ur dun n tiim ch ih setgeld hurehgui l bolwuu bi uuru ene argiig herglj bsn bolhoor sn medne. manai clubiin humuus hurtl tgj yarj bn lee... mun cluber yawsnaar eruuljij jingee hayah urldaand neg angi hamt olon bolj hamragdj bolno. hemjilt hyanaltaa ugud zorilgotoi yumnd hamrgdj yawuul iluu ur duntei gdgiig bi amlj bn... eruul zuw yum ideed zuw yumaa sonsood yawuul setgl sanaa hurtl uudrug bolj uurlj buhimdhaa bolino hamgiin gol n uurtuu bolon busd humuuts taalgdhuits bie galbirtai eruul saruul bolh nasn turshiin ed baylagiig tarhindaa suulhg bolno... club d urisn nzda bi mash ih bayrlaj yawdg...

Зочин: muujig.   2011-02-26
em uugaad turna gedeg oilgolt baihgui eee. herwee emeer turwal biyd l muugaar nuluulnu. tejg baisnaas saihan bujgeer ch yumuu biyiin tamiraar hicheelleh heregteishd. turna deerees ni biy eruul bna. tiiiiiiiiiiiiiiiiimeeeeeeeeeeeeee. tehdee zarim miraalig ohiduud neeh huurhun haragddiishd. ma egee l law aim egduuteishd.

Зочин: nomin.   2011-02-24
7honigt 4-5kg jingee hasah hvseltei ohid bvsgvichvvde nadluu zalgarai 96057353

Зочин: AnGle.   2011-02-24
Baagii bolij uz bi turanhai yag oortoo taarsan mahtai, bi ta nart l gj zowlogoo helj ogch bna shdee, turah amarhaaan

Зочин: baagii.   2011-02-24
angle chi bga tenegteech ooroo ichehgvi bol oohon bombogodoooooooooooo

Зочин: Baagii.   2011-02-24
iim teneg um xen sanaachladag bnaaaaaaaaaaa

Зочин: hulan.   2011-02-16
peace daa tegeel nariihan bechuuctei bolhiin tuld chocolate iig martah boljiin hetruulku tohiruulj heregluul zuv zugeer

Зочин: t.   2011-02-16
sain turaah em zarna. sard 8-14 kg turna 88605688

Зочин: AnGle.   2011-02-13
Yor ni targalna gedeg chin ih idsenees, bas hodolgoon muutaigaas l boldiishdee. Bi humuusiig gaihaad bdiin, aimar ih idne, tegeed barag idewhtei hodlohgui hewtej hewtcheed l targalaad bna geed l, turmaar bna gj gonshignood l bhaas yag doriwtoi yum hiihgui. Ideh yumaa bagasgaaaaaaa tegeed sain hodol. tegeel naad iluudel hurimtlagdsan ooh chin zadrana. gol ni idewhtei bh heregtei.

Зочин: Zulaa.   2011-02-13
Nadad tuslaac bi turmaar bna

Зочин: hi.   2011-02-13
er n ali fitness hamgin dajgu n yum be.. humus ene ch muuhai ter ch muuhai l ghin tststs

Зочин: bobo.   2011-02-13
hi. Ih delguuriin hajuud ANN club bga shd

Зочин: ras.   2011-02-11
dajgvi ymaa

Зочин: minzy.   2011-02-11
10 xopoolold "golden gim" geed fitness bdiishd

Зочин: spirit.   2011-02-10
hi ohid busguichuud ee dajgui fitness tuv medeh hun baina uu? hotin tuvd bairlaltai baival zugeer baina aa...

Зочин: uugii.   2011-02-09
ene buhen uneheer ih taalagdaj bn gehdee hamgiin durtai buhen maan idej bolku yumand n ortson bn.gehdee bi uuriinhuu tuluu ene murdlugiig dagah bolnoo busguichuudee uragshaa bid shadku yum bl uur hen chadah yum we te kkkkkkkkkkkkkkkkk

Зочин: sarnai.   2011-02-09
би энэ хориглосон хүнсний зүйлсийг бүгдийн биш юмаа гэхэд 80 хувийг нь хэрэглэхгүй байж чадна.

Зочин: haayadaa unshigch.   2011-02-08
Bi ugaasaa gurilan buteegdehuund durladaggui l de. Gehdee ter chocolate.g buren dansnaas hasch chadahgui l bga yum da

Зочин: NeNe.   2011-02-04
wooow heregtei medeelel bna danch shokolad l idehgui bh ni hetsuun bna da bs toms toms bnga hoolondo heregledishd busad ni ch yahav

Зочин: hi.   2011-02-04
thanks

Зочин: Niko.   2011-02-04
Tanaih arai delgerengui zuwlguu bichij blhgui yu ilu ihig ugzug guy nariihan belhust bolhod yag iim dasgal hiiwel ur dunt geh ch ymu timerhu niitlej uguch pls

Зочин: Tas girl.   2011-02-03
Ih talagdla thanks. Dahiad gogo ym tawiarai

Зочин: maia.   2011-02-02
boloh l yum gehdee ymar dasgal hiih estoi be

Санал асуулга

Таны хайртай хүнийг лам, зурхайч үзээд тохирохгүй гэвэл та яах вэ?


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com