ЭхлэлЗөвлөгөөСонжооФотоСанал асуулга Дэлгүүр хэсьеБайгууллагуудБрэндүүд
<p><i><b><center>Идэх хоол хүнс, авах шим тэжээл:</b></i></center></p><p><b>

1.	Омега 3/DHA/</b><br>
Омега 3 ханаагүй тосны хүчил бидний биед хэчнээн хэрэгтэй болохыг бид бүгд мэднэ. ALA, EPA, DHA гэсэн гурван төрлийн Омега 3 хүчил байдаг бөгөөд эхнийх нь ургамал ногоонд, сүүлийн хоёр нь хүйтэн усны загас, загасны тос, шинэхэн далайн замаг зэрэгт өндөр хэмжээгээр агуулагддаг. Ялангуяа DHA төрлийн хүчил нь ургийн тархины хөгжилд онцгой сайнаар нөлөөлж, мэдрэлийн эсүүдийн эрүүл идэвхтэй байдлыг дэмждэг юм. 
Жирэмсэн байхдаа долоо хоногт хоёр удаа тослог загас идсэн ээжүүдийн хүүхдүүд оюун ухаан, хөгжил, зан араншингаараа загас иддэггүй байсан ээжүүдийн хүүхдүүдтэй харьцуулахад хамаагүй илүү байдаг гэдгийг 2007 онд хийсэн нэгэн судалгаа баталж байжээ. <br><b>
Авч болох хоол хүнс: Туна, яргай, май зэрэг тослог өндөртэй загас, загасны тос.</b> Гэхдээ эдгээр загасыг бүгдийг нь сайтар болгож идэх ёстой, түүхий загас, түүхий загастай сүши идэхээс зайлсхий. Мөн сэлмэн загас, махчин загас зэрэг мөнгөн ус ихтэй загас идэж болохгүй гэдгийг санаарай.Түүнчлэн, ямар ч загас сонгосон долоо хоногт 2-оос олон удаа далайн гаралтай хоол идээд хэрэггүй.
Үзсэн тоо: 28982   |   Сэтгэгдэлүүд (0)   |   Хэвлэх хувилбар   |  
Жимми Гоолингоод: Гоц ухаантай хүүхэдтэй болох гарын авлага

Идэх хоол хүнс, авах шим тэжээл:

1. Омега 3/DHA/
Омега 3 ханаагүй тосны хүчил бидний биед хэчнээн хэрэгтэй болохыг бид бүгд мэднэ. ALA, EPA, DHA гэсэн гурван төрлийн Омега 3 хүчил байдаг бөгөөд эхнийх нь ургамал ногоонд, сүүлийн хоёр нь хүйтэн усны загас, загасны тос, шинэхэн далайн замаг зэрэгт өндөр хэмжээгээр агуулагддаг. Ялангуяа DHA төрлийн хүчил нь ургийн тархины хөгжилд онцгой сайнаар нөлөөлж, мэдрэлийн эсүүдийн эрүүл идэвхтэй байдлыг дэмждэг юм. Жирэмсэн байхдаа долоо хоногт хоёр удаа тослог загас идсэн ээжүүдийн хүүхдүүд оюун ухаан, хөгжил, зан араншингаараа загас иддэггүй байсан ээжүүдийн хүүхдүүдтэй харьцуулахад хамаагүй илүү байдаг гэдгийг 2007 онд хийсэн нэгэн судалгаа баталж байжээ.
Авч болох хоол хүнс: Туна, яргай, май зэрэг тослог өндөртэй загас, загасны тос. Гэхдээ эдгээр загасыг бүгдийг нь сайтар болгож идэх ёстой, түүхий загас, түүхий загастай сүши идэхээс зайлсхий. Мөн сэлмэн загас, махчин загас зэрэг мөнгөн ус ихтэй загас идэж болохгүй гэдгийг санаарай.Түүнчлэн, ямар ч загас сонгосон долоо хоногт 2-оос олон удаа далайн гаралтай хоол идээд хэрэггүй.

# 1 | Нийт 9 зураг

Сэтгэгдэл бичих

Бусдыгаа хүндэлж эелдэг байгаа танд баярлалаа.

(568)   Хаалтанд байгаа 3 оронтой тоог оруулна уу!

Сүүлийн сэтгэгдэл

Хамгийн их сэтгэгдэлтэй

Хамгийн их уншигдсан


GOOLINGOO.mn © 2011 он.
Сайтын мэдээллийг ашигласан тохиолдолд нэрийг заавал дурьдана.
Утас: 88001760 И-мэйл: goolingoo@gmail.com